niedziela, 19 czerwca 2011

pysznista kawa i wymieniada

   Na początek przepis na pysznistą kawę ala TIGER z Coffeeheaven :) Szczerze ... uwielbiam tę kawę i mogłabym pić ją hektolitrami. Przyrządzają nawet bezkofeinową (co dla mnie przy karmieniu naturalnym ma znaczenie), ale cena 15,90 za dużą porcję to jakaś masakra, jeśli pije się ją prawie codziennie :P:P:P ... Więc szukając sposobu, by ulżyć swojemu uzależnieniu i nie zbankrutować, chciałam kupić przyprawy do tej kawusi...kardamon, cynamon, wanilia...itp. Okazało się jednak, ku mojej uciesze, że jest coś takiego jak all w jednym i to w dodatku w wersji z młynkiem!!! Dokupiłam jeszcze karmel i wanilię i oszalałam, kiedy posmakowałam przyrządzoną przez siebie kawę.... :D 
A oto przepis: dodać do kubka wszystkie składniki przed zaparzeniem:

- zmieloną "przyprawę do kawy i deserów" KAMIS  (tak aby przykryć cienką warstwą dno kubka)
- zmielony "karmel i wanilia" KOTNYI (również cienka warstwa dna)
- łyżeczka płaska kawy (ja uwielbiam NESCAFE creme)
- 1-2 łyżeczki cukru :)
 Mniami!!!! mówię Wam!!! Tak jak w Coffeeheaven.

    I jeszcze coś....byłam dziś na WYMIENIADZIE .... super sprawa!!! Kobitki przychodzą z ciuszkami, które zalegają już w szafie i wymieniają się z między sobą. Można wszyszperać nie tylko ciuszki. Ja dziś do swojej nowo wymalowanej kuchni zczaiłam 2 obrazki, dla Bruna t-shirt i coś dla mami....bluzeczkę w kolorze żółtym :P Zawsze coś.... no i kilka ciuszków też sama wydałam, powymieniałam :) Było ciekawie, w szczególności, że oprócz "targowania", można było posłuchać wykładu na temat win, pogadulić z koleżankami, napić się kawy, czekolady... I maluchy mogły poszaleć, pomalować i obejrzeć baje :P:P Ciekawa inicjatywa...oby takich więcej w Bydgoszczy :)






3 komentarze:

  1. Musze kupić tą przyprawę karmel&vanillia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta wymieniada

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow rewelacyjna inicjatywa!!! No i pomysl na kawe nietuzinkowy ;p sciskam - maciaszkowa ;p

    OdpowiedzUsuń