poniedziałek, 6 czerwca 2011

happy mami

Nic tak nie nakręca kobiety, jak jej maluszek. Jeśli dochodzi do tego mąż, który składa Ci życzenia z okazji imienin, mimo tego, że o nich kompletnie zapomniałaś to już totalne szczęście.... a co jeszcze???? Dwupak by wystarczył, ale "trójpak" to spełnienie marzeń..... Mnie nakręca rozwój zawodowy, sukces w pracy, nowy projekt, nowy pomysł na siebie, inspiracje??? A Was???

Tak wygląda mama, która dziś od życia dostała "trójpak" :D:D



ps. Byłam również na szperaczku.... kupiłam śliczną sukienkę i spotkałam się z koleżanką i jej córeczką, których wieki nie widziałam .... jednej rzeczy nie zrobiłam :( nie poszłam na jogę <żal> Moja jaginka Ewelinka mnie kilim!!!!! Bo już tydzień zaniedbuje :/:/ Wybacz!!!! Obiecuję poprawę!!!!! Nio, ale jak to się mówi, wszystkiego nie można mieć..... bo do czego byśmy wtedy dążyli, kiedy ideały byłyby osiągalne :P:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz