czwartek, 14 czerwca 2012

marzy mi się ...

Przeglądając ostatnio blogi, znalazłam MNÓSTWO takich, które zapierają dech w piersiach. Ludzi z pasją jest naprawdę dużo....Ilu ludzi tyle pomysłów. To niesamowite jak "człowieki" potrafią pięknie żyć, daleko od pędu "teraz i tu" !!! Dodałam kilka nowych blogów do ulubionych...oj, jest po co tam zaglądać :) zachęcam...

Ja dziś też trochę w chmurach.... biżu, pierzynki, biel i mój mały Bruniacz :)

z etykietą :)

łucznik...mój składkowy prezent urodzinowy :D

 królewicz na ziarnku grochu ....


 no i jak nie śpię, to broję !!!!!!




- SPOKOJNEJ NOCY -



2 komentarze:

  1. jest i MASZYYYNA! czekam na obiecaną spódniczkę!!:D;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak! Ci mali mężczyźni tak mają :) jak nie śpią to broją ;)
    Biżuteria jak zawsze piękna! Zazdroszczę zdolności :)
    Buzia duża :)

    OdpowiedzUsuń