poniedziałek, 30 maja 2011

urki :)

Jak to jest??? Czy Bruno czuje, że dziś jest dzień.... dzień mamy, że tak słodko dziś się do mnie rano uśmiechał, czy wie, że to dziś moje urki, bo taki grzeczny przez cały dzień był???? To niesamowite jak inne dziś były moje urodziny.... wstałam rano a moja siostra w imieniu Bruna zrobiła mi filmik ze zdjęciami, z przepiękną muzyką w tle....Dla mamy od Bruna.... aż się popłakałam ze szczęścia...tak sobie pomyślałam, że od teraz już tak będzie...mój synek mniej lub bardziej aktywnie :P:P, będzie składał mi co roku życzenia .... później kupował kwiatka i to właśnie te kwiatki, życzenia będą dla mnie najważniejsze na świecie, bo od mojego synka!! Teraz jest nas Trójka.... Tomasz, Bruno i ja....myśl o tym, że są, sprawia, że każde urodziny będą wyjątkowe!!!! Filmik od sis Sary jutro ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz