sobota, 21 maja 2011

for mami's


   Blog powstał z potrzeby serca i duszy, bo macierzyństwo to powiedzmy sobie szczerze nie tylko najpiękniejszy etap mojego życia ... ale również ciężki orzech do zgryzienia, pieluszki, kupki, nieprzespane noce, "marudkanie" bez powodu itp. :) Z pewnością każda mama mi to przyzna :) 
   Chcę pisać o tym, co mnie cieszy, troska i tak ogólnie for mami's i nie tylko...bo przecież nikt nie zrozumie bardziej kobiety niż inna kobieta, prawda??? :) Chcę również udowodnić sobie i nie tylko, że można być superową mamą, która KOCHA swoje dziecko, ale umie również zadbać o siebie. Chciałabym również, żeby każda z mam, żon, singielek ... po prostu kobiet, pisały co im w duszy siedzi ... bo przecież najlepiej to się wygadać na maksa ...(wiem co piszę, sama lubię gadać do bólu). 
   A na zakończenie piszę dobranoc, bo Bruno (mój synek) wstaje na mleczko za godzinkę ... to się choć troszkę zdrzemną :) To dobranoc :*

2 komentarze:

  1. Kochanie jestes niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zupełnie przypadkiem odkryłam Twojego bloga i wygląda obiecująco, zabieram się do czytania od początku :)
    PS też pochodzę z B-szczy, fajny zbieg okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń