poniedziałek, 29 października 2012

pracowicie






































Na początek seria buziaków :*:*:*:*:*:*:*:*....tęskno mi strasznie, za blogowaniem....pisaniem, czytaniem i podglądaniem, ale z pewnością wybaczycie!!!!! W pracowni praca pełną parą - biżu obowiązkowo i moje szycie również :):) jaram się strasznie, bo już niedługo odpalenie mojej pracowni w wersji internetowej :):) dlatego stay in tune!!!! trzymajcie kciuki, będzie DUŻO nowości :):) dla babeczek i milusińskich :):)

tymczasem już dziś linkuję stronę :)



to takie moje kolejne małe cudo, zaraz po Bruniaczu, o które tak ostatnio się troszczę :P:P:P




ps. narzędzia, które widać na zdjęciu są wyszperane u babci z zakamarków....kiedyś należały do dziadka.


10 komentarzy:

  1. Ojeja, a my nic nie wiedzieliśmy:O!!!
    :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://onelittlehappiness.blogspot.ie/29 października 2012 20:04

    alez oczywiscie ze trzymamy!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :) Jeszcze tylko przez 2 dni :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki:)Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. oo już nie mogę się doczekać strony! Zapowiada się zjawiskowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje ! Trzymam kciuki ! Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie się podział mój wpis?:(

    OdpowiedzUsuń